Νέα βιβλία στη Δανειστική μας Βιβλιοθήκη

Με την συνεργασία και την συνεισφορά του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας, η Δανειστική μας Βιβλιοθήκη ενισχύθηκε με νέους τίτλους παιδικών βιβλίων!

Πλέον οι μαθητές μας μπορούν μέσα από το πρόγραμμα επισκέψεων και δανεισμού βιβλίων της δανειστικής μας βιβλιοθήκης, να δανειστούν σύγχρονα συγγράμματα είτε νέων είτε παλαιότερων συγγραφέων, εμπλουτίζοντας έτσι τις γνώσεις τους, αξιοποιώντας τον ελεύθερο χρόνο τους.

Εκ μέρους των εκπαιδευτικών του σχολείου και του Δ/ντη μας, ευχαριστούμε τους γονείς των μαθητών του σχολείου μας που μέσω του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Γονέων, συνεισφέρουν σε σημαντικά θέματα βελτιώνοντας τις δυνατότητες που προσφέρει το σχολείο μας στους μαθητές του.

Μαρτάκια από τον Σύλλογο Γονέων

Ο Σύλλογος Γονέων και κηδεμόνων των μαθητών του 20ου Δημοτικού Σχολείου Τρικάλων μας έφερε τον Μάρτη και την άνοιξη σήμερα στο σχολείο μας! Συγκεκριμένα δώρισε σε κάθε μαθητή/τρια από ένα μαρτάκι για το χέρι, διατηρώντας έτσι το έθιμο!

20240301 114748 1
IMG 741877bef014686a13152c510c05ed38 V

Καλωσόρισες Μάρτη!

Τα παιδιά της Α΄ Δημοτικού του σχολείου μας καλωσόρισαν τον Μάρτιο με τις υπέροχες ζωγραφιές τους. Δείτε τις παρακάτω:

 

Εγγραφές μαθητών Α΄Δημοτικού για το σχολικό έτος 2024-2025

ΠΡΟΣΟΧΗ: Παράταση εγγραφών σε Δημοτικά Σχολεία για το Σχ. Έτος: 2024-2025
Σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές μαθητών/τριών στα Δημόσια Νηπιαγωγεία και Δημοτικά Σχολεία της χώρας για το σχολικό έτος 2024-2025, παρατείνονται μέχρι και την Τετάρτη 27 Μαρτίου 2024.

Σας ενημερώνουμε ότι μπορείτε να προσέρχεστε στο σχολείο μας από την Παρασκευή 1η Μαρτίου 2024 έως την Τετάρτη 20 Μαρτίου από τις 08:00 έως τις 14:00 καθημερινά, προκειμένου να πραγματοποιήσετε εγγραφή μαθητών που θα φοιτήσουν στην Α΄ Δημοτικού κατά το σχολικό έτος 2024-2025. Τηλ. επικοινωνίας: 2431033710

Όρια περιοχής 20ου Δημοτικού Σχολείου Τρικάλων εδώ

Κατά το σχολικό έτος 2024-2025 στην Α΄ Δημοτικού θα φοιτήσουν οι μαθητές/τριες που γεννήθηκαν από 01/01/2018 έως και 31-12-2018

Απαιτούμενα δικαιολογητικά που υποβάλλονται από τους γονείς κατά την εγγραφή:

  1. Φωτοτυπία του Βιβλιαρίου Υγείας του μαθητή ή άλλο έγγραφο από το οποίο να αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.
  2. Ατομικό Δελτίο υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.) (το κατεβάζετε από εδώ και συμπληρώνεται από κρατικό νοσοκομείο ή ιδιώτη γιατρό παιδίατρο, γενικής ιατρικής)
  3. Αποδεικτικό στοιχείο διεύθυνσης μόνιμης κατοικίας του μαθητή
  4. Βεβαίωση φοίτησης Νηπιαγωγείου (από το Νηπιαγωγείο)
  5. Αίτηση & Υπεύθυνη Δήλωση εγγραφής ( την κατεβάζετε από εδώ )
  6. Αίτηση εγγραφής στο ολοήμερο πρόγραμμα (την κατεβάζετε από εδώ)
  7. Απαιτείται πιστοποιητικό γέννησης το οποίο αναζητείται αυτεπάγγελτα από το σχολείο

Ενημέρωση των μαθητών για παροχή πρώτων βοηθειών από τον Ερυθρό Σταυρό

20240209 103138

Την Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου 2024 στα πλαίσια ενημέρωσης των μαθητών για θέματα σωματικής υγείας, υποδεχθήκαμε στο σχολείο μας την κυρία Ελένη Γιοβανοπούλου εκ μέρους του Ερυθρού Σταυρού Παραρτήματος Τρικάλων καθώς ανταποκρίθηκε στην πρόσκλησή μας για να παρέχουμε οδηγίες στους μαθητές σχετικά με την παροχή πρώτων βοηθειών σε περίπτωση τραυματισμών και όχι μόνο. Οι μαθητές χωρίστηκανΣυνεχίστε την ανάγνωση →

Αυτή η συλλογή περιέχει 8 φωτογραφίες.

Την Πέμπτη 8 Φεβρουαρίου 2024 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας τηλεδιάσκεψη με το Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου ειδικά για τους μαθητές των μικρότερων τάξεων. Συγκεκριμένα οι μαθητές της Α΄ και της Β΄ Δημοτικού παρακολούθησαν μέσα από μια διαδραστική παρουσίαση, ιστορίες, παραδείγματα, πήραν οδηγίες, άκουσαν άλλους συμμαθητές τους από σχολεία ολόκληρης της Ελλάδας, όλα με στόχο την ενημέρωση για την ασφαλή χρήση του Διαδικτύου.

Δείτε εδώ υλικό για παιδιά Δημοτικού

Η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου στο 20ο Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων

Την Τρίτη 6 Φεβρουαρίου 2024, ημέρα που έχει αφιερωθεί στην ενημέρωση για την ασφαλή χρήση του Διαδικτύου, οι μαθητές της Ε΄και της ΣΤ΄ του σχολείου μας συμμετείχαν στο Διαδικτυακό Webminar μέσω του Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου. Παρακολούθησαν μαζί με άλλα 260 περίπου σχολεία από όλη τη χώρα ενημέρωση σχετικά με τον σωστό τρόπο συμπεριφοράς, αλλά και αντίδρασης στις παγίδες του Διαδικτύου.

diag 1 sid2024

Η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου διοργανώνεται κάθε χρόνο από το Πανευρωπαϊκό Δίκτυο Εθνικών Κέντρων Ενημέρωσης και Επαγρύπνησης INSAFE (https://www.betterinternetforkids.eu), με στόχο την προώθηση της ασφαλέστερης και πιο υπεύθυνης χρήσης των οnline τεχνολογιών και των κινητών τηλεφώνων, ιδίως μεταξύ των παιδιών και των νέων σε όλο τον κόσμο. Η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου θα εορταστεί στις 06/02/2024 σε περισσότερες από 180 χώρες στον κόσμο. Την ευθύνη οργάνωσης στη χώρα μας έχει το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου του ΙΤΕ

«ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΑΠΑΝΘΙΣΜΑ, Από τον Γύζη έως το σήμερα»

στη Στέγη Τέχνης & Πολιτισμού του Κοινωφελούς
Ιδρύματος Λεωνίδα Κ. Μακρή – ιατρού

Την Τετάρτη 24 Ιανουαρίου όλοι οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας πήραν μέρος στην εκπαιδευτική επίσκεψη που πραγματοποιήθηκε στην έκθεση ζωγραφικής στο ίδρυμα Μακρή στα Τρίκαλα.

Apanthisma Key Visual

Οι μαθητές χωρισμένοι σε δύο ομάδες, συνοδευόμενοι από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου και την εκπαιδευτικό Εικαστικών καθώς και από τον κύριο Κοτσίρα, ξεναγήθηκαν στην έκθεση ζωγραφικής, είδαν έργα σπουδαίων Ελλήνων ζωγράφων, μελέτησαν την θεματολογία και τις τεχνικές τους και εμπνεύστηκαν για τις δικές τους δημιουργίες…

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα στο πλαίσιο της έκθεσης

«ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΑΠΑΝΘΙΣΜΑ, Από τον Γύζη έως το σήμερα»

στη Στέγη Τέχνης & Πολιτισμού του Κοινωφελούς
Ιδρύματος Λεωνίδα Κ. Μακρή – ιατρού

Βύρωνος & Γαριβάλδη, Τρίκαλα

Το Κοινωφελές Ίδρυμα Λεωνίδα Κ. Μακρή – ιατρού, έχοντας ως σκοπό την απρόσκοπτη πρόσβαση του κοινού στην τέχνη και στην γνώση, διοργανώνει εκπαιδευτικά προγράμματα για σχολικές ομάδες στο πλαίσιο της έκθεσης «ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΑΠΑΝΘΙΣΜΑ, Από τον Γύζη έως το σήμερα» σε επιμέλεια του Ιστορικού Τέχνης και Ομότιμου Καθηγητή του Πανεπιστημίου Αθηνών, Μάνου Στεφανίδη, που παρουσιάζεται στο κτίριο της Στέγης Τέχνης & Πολιτισμού του Ιδρύματος (Βύρωνος & Γαριβάλδη, Τρίκαλα) έως τις 3 Φεβρουαρίου 2024.  

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα απευθύνεται σε μαθητές της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης καθώς προσαρμόζεται στις ανάγκες της κάθε τάξης και αποτελείται από περιήγηση των μαθητών σε έργα – κλειδιά της έκθεσης, μέσα από τον διάλογο και στη συνέχεια ακολουθεί δημιουργικό εργαστήριο. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα έχει ελεύθερη συμμετοχή και υλοποιείται από τον εικαστικό & χαράκτη Ηλία Κοτσίρα και τον εικαστικό Άγγελο Κοτσίρα.

Σκοπός του προγράμματος είναι οι μαθητές να έρθουν σε επαφή με έργα ιστορικών Ελλήνων καλλιτεχνών όπως ο Νικόλαος Γύζης, ο Περικλής Πανταζής, ο Κωνσταντίνος Παρθένης, ο Γιάννης Μόραλης, κ.α. που από τον 19ο αιώνα μέχρι και σήμερα πρωταγωνιστούν στην ελληνική καλλιτεχνική σκηνή, αλλά και με  έργα πιο σύγχρονων Ελλήνων καλλιτεχνών.

PANTAZIS 50X60

Κοπή βασιλόπιτας Συλλόγου Γονέων

Την Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2024 ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων των μαθητών του σχολείου μας έκοψε την παραδοσιακή βασιλόπιτα στο σχολείο μας. Με την συνοδεία ευχών για μια καλή και δημιουργική νέα χρονιά, με υγεία για όλους τους μαθητές και τις οικογένειές τους, μοιράστηκαν τα κομμάτια της πρωτοχρονιάτικης πίτας σε όλους τους μαθητές από τα μέλη του Συλλόγου! Ένας μάλιστα μαθητής της ΄Α Τάξης ήταν ο τυχερός που βρήκε το “φλουρί” το οποίο αντιστοιχούσε σε μεγάλη δωροεπιταγή!

Εκ μέρους των εκπαιδευτικών του σχολείου μας, ευχόμαστε στα μέλη του Συλλόγου Γονέων και στις οικογένειές τους να έχουν υγεία και μια καλή νέα χρονιά!

“Βαρούσι, η πόλη κάτω από το κάστρο”

Στα πλαίσια του Προγράμματος Σχολικών Δραστηριοτήτων “Βαρούσι, η πόλη κάτω από το κάστρο” που διοργανώνει το ΚΠΕ Περτουλίου – Δ. Τρικκαίων και το οποίο υλοποιείται από τις τάξεις Γ΄και Στ΄ του σχολείου μας το σχολικό έτος 2023-2024, οι μαθητές συνοδευόμενοι από τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς των τάξεων και την υπεύθυνη του ΚΠΕ, πραγματοποίησαν διδακτική επίσκεψη στην παλαιά πόλη των Τρικάλων την Πέμπτη 11 Ιανουαρίου 2024.

IMG 478ab45c1fa1140f37dee1618fa2c1d1 V

Προηγήθηκε επίσκεψη της υπεύθυνης του ΚΠΕ Περτουλίου – Δ. Τρικκαίων κυρίας Κοτρώνη Μαρίας-Τερέζας στο σχολείο μας όπου έγινε παρουσίαση και περιγραφή των χαρακτηριστικών της περιοχής Βαρούσι για την αρχιτεκτονική, την ιστορία και τις παραδόσεις της περιοχής και ακολούθησε επίσκεψη όπου οι μαθητές είδαν και μελέτησαν από κοντά τα κτίρια, τις εκκλησίες, τις βρύσες, τα στενά δρομάκια και γενικότερα όλη την περιοχή που βρίσκεται κάτω από το κάστρο της πόλης μας.

Έγινε αναφορά στην καθημερινότητα των κατοίκων της περιοχής τις προηγούμενες δεκαετίες, στα επαγγέλματα και τον τρόπο που ασκούνταν τότε, στις συνήθειες των κατοίκων και στην πολιτιστική αξία της περιοχής αυτής για την πόλη μας!