Την Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2024 ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων των μαθητών του σχολείου μας έκοψε την παραδοσιακή βασιλόπιτα στο σχολείο μας. Με την συνοδεία ευχών για μια καλή και δημιουργική νέα χρονιά, με υγεία για όλους τους μαθητές και τις οικογένειές τους, μοιράστηκαν τα κομμάτια της πρωτοχρονιάτικης πίτας σε όλους τους μαθητές από τα μέλη του Συλλόγου! Ένας μάλιστα μαθητής της ΄Α Τάξης ήταν ο τυχερός που βρήκε το “φλουρί” το οποίο αντιστοιχούσε σε μεγάλη δωροεπιταγή!




Εκ μέρους των εκπαιδευτικών του σχολείου μας, ευχόμαστε στα μέλη του Συλλόγου Γονέων και στις οικογένειές τους να έχουν υγεία και μια καλή νέα χρονιά!