Την Τρίτη 6 Φεβρουαρίου 2024, ημέρα που έχει αφιερωθεί στην ενημέρωση για την ασφαλή χρήση του Διαδικτύου, οι μαθητές της Ε΄και της ΣΤ΄ του σχολείου μας συμμετείχαν στο Διαδικτυακό Webminar μέσω του Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου. Παρακολούθησαν μαζί με άλλα 260 περίπου σχολεία από όλη τη χώρα ενημέρωση σχετικά με τον σωστό τρόπο συμπεριφοράς, αλλά και αντίδρασης στις παγίδες του Διαδικτύου.

Η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου διοργανώνεται κάθε χρόνο από το Πανευρωπαϊκό Δίκτυο Εθνικών Κέντρων Ενημέρωσης και Επαγρύπνησης INSAFE (https://www.betterinternetforkids.eu), με στόχο την προώθηση της ασφαλέστερης και πιο υπεύθυνης χρήσης των οnline τεχνολογιών και των κινητών τηλεφώνων, ιδίως μεταξύ των παιδιών και των νέων σε όλο τον κόσμο. Η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου θα εορταστεί στις 06/02/2024 σε περισσότερες από 180 χώρες στον κόσμο. Την ευθύνη οργάνωσης στη χώρα μας έχει το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου του ΙΤΕ



