Ενημέρωση για τις παγίδες του Διαδικτύου στους μαθητές των μικρότερων τάξεων

Την Πέμπτη 8 Φεβρουαρίου 2024 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας τηλεδιάσκεψη με το Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου ειδικά για τους μαθητές των μικρότερων τάξεων. Συγκεκριμένα οι μαθητές της Α΄ και της Β΄ Δημοτικού παρακολούθησαν μέσα από μια διαδραστική παρουσίαση, ιστορίες, παραδείγματα, πήραν οδηγίες, άκουσαν άλλους συμμαθητές τους από σχολεία ολόκληρης της Ελλάδας, όλα με στόχο την ενημέρωση για την ασφαλή χρήση του Διαδικτύου.

Δείτε εδώ υλικό για παιδιά Δημοτικού