Ευχές και κάλαντα στο ΚΔΑΠ ΑμεΑ “ΗΦΑΙΣΤΟΣ”
Την Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου οι μαθητές των Β΄, Γ΄και Στ΄ Τάξεων του σχολείου μας είχαν την ευχαρίστηση να επισκεφθούν το ΚΔΑΠ ΑμΕΑ “ΗΦΑΙΣΤΟΣ” και να τραγουδήσουν χριστουγεννιάτικα τραγούδια και φυσικά τα κάλαντα. Οι υπεύθυνοι και οι ωφελούμενοι του ΚΔΑΠ υποδέχθηκαν τα παιδιά του σχολείου μας με χαρά και μέσα σε ένα ζεστό κλίμα φιλοξενίας τους άκουσαν και προσέφεραν διάφορα γλυκίσματα καθώς και κατασκευές που οι ίδιοι έχουν φτιάξει.

Η εργασία και η προσφορά των ανθρώπων που εργάζονται εκεί αποτελεί φάρο κοινωνικής ευθύνης για όλους μας και παράδειγμα για τα παιδιά μας! Οφείλουμε να τους ευχαριστήσουμε για το έργο τους και να τους ευχηθούμε δύναμη και υπομονή.
