Ευχές και κάλαντα στο ΚΔΑΠ ΑμεΑ “ΗΦΑΙΣΤΟΣ”

Ευχές και κάλαντα στο ΚΔΑΠ ΑμεΑ “ΗΦΑΙΣΤΟΣ”

Την Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου οι μαθητές των Β΄, Γ΄και Στ΄ Τάξεων του σχολείου μας είχαν την ευχαρίστηση να επισκεφθούν το ΚΔΑΠ ΑμΕΑ “ΗΦΑΙΣΤΟΣ” και να τραγουδήσουν χριστουγεννιάτικα τραγούδια και φυσικά τα κάλαντα. Οι υπεύθυνοι και οι ωφελούμενοι του ΚΔΑΠ υποδέχθηκαν τα παιδιά του σχολείου μας με χαρά και μέσα σε ένα ζεστό κλίμα φιλοξενίας τους άκουσαν και προσέφεραν διάφορα γλυκίσματα καθώς και κατασκευές που οι ίδιοι έχουν φτιάξει.

IMG 6b630c8240db77759b3a51732adc781f V IMG 9502e241872adf67d299ae45ea3e4fff V IMG 1d4cd880fef6b5f8324362d46662785f V IMG f7fc175abe800389c655bb55c8656604 V

Η εργασία και η προσφορά των ανθρώπων που εργάζονται εκεί αποτελεί φάρο κοινωνικής ευθύνης για όλους μας και παράδειγμα για τα παιδιά μας! Οφείλουμε να τους ευχαριστήσουμε για το έργο τους και να τους ευχηθούμε δύναμη και υπομονή.

IMG ea1ea0278b13d5716d148512310851db V IMG 48b42c5ad67fe4c058b04b52eaee4983 V