Οι Διατροφοπεριπέτειες στο σχολείο μας

Το σχολείο μας προσπαθώντας να ενημερώσει και να εκπαιδεύσει σωστά τους μαθητές σε θέματα διατροφής, συμμετέχει με όλες τις τάξεις του στο εγκεκριμένο από το Υπουργείο Παιδείας πρόγραμμα με τίτλο “Διατροφοπεριπέτειες” το οποίο στοχεύει στην προώθηση της υγιεινής διατροφής και της σωματικής δραστηριότητας και υλοποιείται από το Ινστιτούτο Prolepsis σε σχολεία πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του Ινστιτούτου Prolepsis.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα περιλαμβάνει βιωματικές δράσεις μέσω τηλεκπαίδευσης, που έχουν σχεδιαστεί από την επιστημονική ομάδα του Ινστιτούτου, η οποία απαρτίζεται από ιατρούς, διαιτολόγους, διατροφολόγους και ειδικούς προαγωγής υγείας, σε συνεργασία με παιδαγωγούς και θεατρολόγους.
Έχουν σχεδιαστεί διαφορετικές δράσεις για κάθε ηλικιακή ομάδα των μαθητών, οι οποίες πραγματοποιούνται ξεχωριστά σε κάθε τμήμα. Ειδικότερα, πραγματοποιούνται 2 δράσεις ανά τμήμα, διάρκειας 1 διδακτικής ώρας η κάθε μία.

Οι μαθητές πέρα από το υλικό που τους μοιράστηκε και τις δραστηριότητες που συμπλήρωσαν στα φυλλάδια είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την πρώτη τους τηλε-εκπαίδευση στα πλαίσια του προγράμματος με ειδικούς επιστήμονες από το Ινστιτούτο Prolepsis.

Έτσι λοιπόν την Δευτέρα 18 Νοεμβρίου κάθε τάξη για μια ώρα μέσα από την τάξη της συνδέθηκε και συμμετείχε στις εκπαιδεύσεις για θέματα υγιεινής διατροφής.

Το πρόγραμμά μας συνεχίζεται πάντα με στόχο την ενημέρωση και τη δημιουργία σωστής κουλτούρας σε θέματα διατροφής των μαθητών μας. Επίσης στα πλαίσια του συγκεκριμένου προγράμματος συμμετέχουν εθελοντικά και όσοι γονείς επιθυμούν μέσω της συμπλήρωσης ειδικού ανώνυμου ερωτηματολογίου σχετικού πάντα με θέματα διατροφικών συνηθειών.