Στα πλαίσια των εκδηλώσεων για την Παγκόσμια ημέρα Ψυχικής Υγείας πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας την Τετάρτη 18 Οκτωβρίου, σε συνεργασία με την Κινητή Μονάδα Ψυχικής Υγείας του Δήμου Τρικκαίων και συγκεκριμένα με το Κέντρο Ημέρας Παιδιών & Εφήβων, το βιωματικό εργαστήριο με τίτλο: “Ταξίδι στη Χώρα των Συναισθημάτων”. Οι μαθητές χωρίστηκαν σε δύο ομάδες ανάλογα με τις τάξεις τους και συμμετείχαν σε δραστηριότητες μέσα από τις οποίες με την κατάλληλη καθοδήγηση ειδικών επιστημόνων, θα ήταν σε θέση να εκφράσουν τα συναισθήματά τους ακολουθώντας βιωματικούς οδούς. Οι μαθητές συμμετείχαν με προσοχή και ενδιαφέρον όπως άλλωστε σημείωσαν οι υπεύθυνοι του προγράμματος.
Ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου μας, μαζί με τους επιστήμονες που απαρτίζουν την Επιτροπή Διεπιστημονικής Υποστήριξης, στοχεύουν παράλληλα με την ανάπτυξη των δεξιοτήτων μάθησης των μαθητών να δημιουργούν τις συνθήκες εκείνες που θα συνεισφέρουν στην ψυχική υγεία και ισορροπία των μαθητών τόσο σε επίπεδο σχολείου όσο και γενικότερα.






